آسمان پرستاره پرشیا

آسمان پرستاره پرشیا

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی

بازار محلی Dry Bridge فرصتی استثنائی در تور تفلیس آبان 97


بازار محلی Dry Bridge فرصتی استثنائی در تور تفلیس آبان 97

بازار محلی Dry Bridge فرصتی استثنائی در تور تفلیس آبان 97

تور تفلیس آبان 97 را با فرصت طلایی بازدید از بازار محلی Dry Bridge یا همان پل خشک همراه کنید. تور تفلیس ویژه ی آبان 97 می تواند در شمار بهترین تورهای مسافرتی خارجی امسال باشد. در سفر به تفلیس در گرجستان خود را در میان انبوهی از بناهای تاریخی و سایت های گردشگری خواهید یافت.

این شهر به خوبی تاریخ و فرهنگ مردمان خود را بازتاب داده و می تواند به عنوان سمبلی از هر آن چیزی که در گرجستان در طول تاریخ به یادگار مانده است، مطرح باشد.

وقتی به تفلیس سفر می کنید، حتما زمانی را برای بازدید از بازار محلی پل خشک اختصاص دهید.

معرفی بازار محلی پل خشک تفلیس

بازار محلی پل خشک تفلیس دارای حال و هوای فوق العاده جذابی ست که از قدم زدن و گشت و گذار در آن خسته نخواهید شد.

بازار محلی پل خشک مرکزی فوق العاده در مرکز شهر تفلیس است و برای دوستداران چیزهای قدیمی و آنتیک عالی به نظر می رسد.

معرفی بازار محلی پل خشک تفلیس
 

در این بازار محلی مجموعه ای عظیم از عتیقه فروشی ها، جواهر فروشی ها، کتاب های قدیمی، وسایل آشپزخانه، سایل خانگی و دیگر اقلام ریز و درست برای فروش قرار اده شده است.

بعضی از فروشندگان محلی هستند، برخی از روسیه آمده اند و برخی دیگر نیز از شهرهای دیگر گرجستان به این بازار آمده و اجناس خود را برای فروش می گسترانند.

نامگذاری این بازار محلی به نام Dry Bridge به علت آن است که مکان برپایی آن در پلی ست که روی رودخانه ای قرار گرفته که اکنون کاملا خشک شده و تنها جاده ای از آن به جای مانده است. به همین علت نام این بازار محلی را پل خشک یا Dry Bridge نهاده اند و یا بهتر بگوییم در طول زمان رفته رفته این نام را به خود گرفته است.

بازار محلی Dry Bridge

بازار محلی Dry Bridge ابتدا به این شکل شروع به کار کرد که مردم محلی برای تامین درآمد، وسایل اضافی و بلااستفاده ی خود را در این مکان روی زیراندازهایی پهن کرده و به فروش می رساندند. از طرفی دیگر افرادی که به این وسایل احتیاج داشتند و ترجیح می دادند مبلغ کمتری پرداخت کنند، با هزینه ی کمتر مدل دست دوم آن را از بازار محلی تفلیس خریداری می کردند.

رفته رفته این بازار گسترش یافت و امروزه نه تنها اجناس دست دوم، بلکه بسیاری از کالاهای نو و آکبند در بازار محلی تفلیس به فروش می رسد.

فرم فعلی بازار پل خشک

فرم فعلی بازار پل خشک که در تور تفلیس خواهید دید، کاملا سامان یافته بوده و فروشندگان کالاها را روی زیراندازهای مرتب و با نظم و ترتیب چیده اند.

از آن جایی که بازار محلی پل خشک بزرگترین بازار محلی تفلیس به شمار می رود، هر کالای عجیب و غریب و نایابی که فکرش را بکنید، در این بازار یافت می شود.

یک فرد ممکن است یک دوربین 40 ساله ی آلمانی یا یک ماشین چاپگر قدیمی را در این بازار یافته و موفق به خرید آن ها شود.

بازار پل خشک تفلیس

بازار پل خشک تفلیس هر روز از ساعت 10 صبح الی 5 بعد از ظهر کار می کند. البته این منوط به آب و هواست و از آن جایی که این بازار محلی کاملا روباز است، اگر هوا بارانی یا برفی باشد، به ناچار بساط فروشندگان جمع خواهد شد.

به علاوه در تعطیلات آخر هفته، فروشندگان بیشتری اینجا جمع می شوند و به همان نسبت گردشگران و خریداران بیشتری را نیز در این بازار خواهید یافت. شما می بینید که عده ای بدون آن که قصد خرید داشته باشند، در بازار محلی تفلیس پرسه زده و تنها از جو حاکم بر آن لذت می برند.

بازار پل خشک تفلیس

در بازار پل خشک تفلیس هر آن قدر که بخواهید جای چانه زدن وجود دارد و اگر قصد خرید کردن داشتید، حتما دقت کنید که قیمت های گزاف به شما ارائه نشود.

در سفر به تفلیس، یک روز آفتابی و با آب و هوای خوش را برای گردش در بازار محلی پل خشک تفلیس اختصاص دهید.

بازار درای بیچ تفلیس
 

منبع: advantour.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات

شبکه های اجتماعی ما

تماس با آژانس

02122887100

پشتیبانی 24 ساعته