آسمان پرستاره پرشیا

آسمان پرستاره پرشیا

شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی

اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی


اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی

شهر توریستی – تجاری دبی

پیش از هر قدمی برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی باید این شهر را بشناسیم. شهر توریستی – تجاری دبی در کشور امارات یکی از مهم ترین جزایر سوق الجیشی است که با قرار گیری در موقعیت مناسب و دسترسی به مناطق مختلف دنیا از جمله آسیا و آفریقا و همچنین با سرمایه گذاری درآمد حاصل از فروش نفت و گاز، علاوه بر اینکه پیشرفت عظیمی در صنعت تجارت بین الملل داشته است به شهری توریستی نیز تبدیل شده است.

شهر توریستی - تجاری دبی

مزایای ثبت شرکت در دبی

تمام موارد ذکر شده در بالا باعث شده است که در سالهای اخیر دبی از نظر زیرساختی پیشرفت های چشم گیری داشته باشد. همچنین به دلیل چشم انداز روشن اقتصادی و با دارا بودن فرودگاه های پیشرفته و 170 خط حمل و نقل امکان دسترسی به کشور های مختلف را فراهم کرده است که این امر موجب شده است دبی بازاری فعال و پویا داشته باشد. همچنین ثبات اقتصادی و امنیت در منطقه و آمار بسیار پایین جرم و جنایت در دبی و حمایت قانون از سرمایه گذاران در دبی، روند آسان ثبت شرکت، دسترسی راحت به بازار های بین المللی و نرخ پایین بیکاری در امارات،اعطای وام کم بهره با بازپرداخت بلند مدت و دریافت کارت اعتباری و دسته چک و تخفیف ویژه خرید بلیط هواپیما، امکان سفر به کشور های قطر، کویت، عمان و بحرین بدون نیاز به ویزا، سیستم قانونی ثابت و قابل اعتماد، بیمارستان ها، بازار ها و هتل های درجه یک و پیشرفته، نظام تجارت آزاد آن را به کشوری امن برای سرمایه گذاری و مهاجرت تبدیل کرده است.
همچنین وجود مناطق آزاد در کشور امارات، که دبی هم در آن بخش قرار گرفته، باعث شده سرمایه گذاران زیادی نظرشان به این شهر جلب شود، از مزایای مناطق آزاد کشور امارات می توان به عدم پرداخت مالیات، مالکیت صد در صدی، تعیین سرمایه گذاری انعطاف پذیر اشاره کرد.
علاوه بر این موارد نزدیکی جغرافیایی دبی به ایران باعث شده که نظر بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی برای ثبت شرکت به این شهر جلب شود.

مزایای ثبت شرکت در دبی

مزایای اقتصادی ثبت شرکت در دبی

علاوه بر مزایای ذکر شده برای اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی، در زیر با اعداد و استدلال های اقتصادی مزیت های ثبت شرکت در دبی را برای شما میشماریم :

  • رشد تولید ناخالص داخلی مورد انتظار دبی در چند سال آینده 2.1 درصد خواهد بود
  • رشد اقتصادی 1.9 اعلام شده توسط صندوق بین المللی پول
  • رشد ناخالص داخلی بیش از 3.8 درصدی پیش بینی شده در سال 2020
  • افزایش 2.8 درصدی رشد ناخالص داخلی پیش بینی شده در سال 2021

مزایای اقتصادی ثبت شرکت در دبی

مزایای بانکی ثبت شرکت در دبی

بخش گسترده ای در دبی به بانک های آن اختصاص داده شده است که بانک های حرفه ای و خصوصی که برای شرکت های بین المللی و جهانی کار میکنند نیز بین آنها هستند. اگرچه شرایط و مزایای هر بانکی متفاوت است اما تعدادی از ویژگی های مشترک ممتاز آنها به شرح زیر است :

  • سیستم ایمن و مطمئن بانکداری
  • وجود سیستم بانکداری آنلاین و غیر حضوری
  • امکان نقل و انتقال پول در حوزه ی بین المللی
  • حساب های تجاری میتواند تسهیلات چند ارزی داشته باشد
  • متقاضی میتواند سپرده ی بلند مدت یا کوتاه مدت داشته باشد
  • سیستم بانکداری دبی کیفیت و مشتری مداری را در راس امور خود قرار داده است

مزایای بانکی ثبت شرکت در دبی

راه اندازی شرکت در دبی

تصمیم گیری در مورد دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی، تصمیمی حیاتی و مهم است و باید تحت تحقیقات فراوان، نیازهای خود را بشناسید و برای آنها جوابی پیدا کنید. به عنوان نمونه موارد زیر را مدنظر قرار دهید و روی آنها پژوهش و فکر کنید :

  • تجارت فعلی شما چه ماهیتی دارد
  • برنامه های توسعه تجارت
  • میزان سرمایه فعلی شما برای سرمایه گذاری چقدر است و حداکثر تا زمان سرمایه گذاری چقدر خواهد بود
  • آیا نیازی به سرمایه گذاران خارجی دارید
  • آیا تمایلی به جذب کردن سرمایه گذاران در آینده دارید
  • پیامد های ساختار مالیاتی تصمیمتان چیست
  • شرکت چه میزان ریسک خواهد داشت و مسئولیت شخصی شما در این ریسک چقدر خواهد بود
  • برای ماندن در محیط محلی و سطح آن چه الزاماتی وجود دارد
  • از آنجا که امارات کشوری است بر محور تبعه ی محلی خودش، ارتباط با اشخاص و شرکت ها در شهر مقصدتان برای تاسیس شرکت یا مهاجرت اهمیت زیادی دارد

در امارات نیز مانند دیگر کشور ها برای راه اندازی یک شرکت و شروع یک تجارت مراحلی وجود دارد. طبق قانون جدیدی در مورد سرمایه گذاری مستقیم خارجی در امارات متحده عربی، در شرکت های ساحلی یا صنایع خاص در دبی مالکیت کامل خارجی را برای سرمایه گذاران مهاجر فراهم می کند.
اگرچه هنگام راه اندازی یک تجارت در دبی شرکت نمی تواند سهام صادر کند ولی سهامداران منافع مالکیتی خواهند داشت که دلالت بر حق تصمیم گیری های مدیریتی دارد.
نکته ی دیگری که در مالکیت شرکت در دبی باید مدنظر داشته باشید این است که هر شرکتی غیر از شرکت هایی که مجوز حرفه ای دریافت می کنند، در دبی یا شهر های دیگر امارات، باید بیش از نیمی ( 51 درصد ) از سهام خود را توسط فردی از اتباع امارات متحده ی عربی تامین کند. البته شش مورد استثنا هم وجود دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد :

  1. شرکت را در یکی از مناطق آزاد امارات تاسیس کنید.
  2. در مواردی طبق قانون 100 درصد مالکیت محلی الزامی است
  3. در شرایطی که شرکت کاملا به شورای همکاری خلیج فارس تعلق دارد، باید با یک شرکت دیگر که متعلق به اتباع امارات متحده عربی باشد همکاری کند.
  4. در بعضی فعالیت ها نیز کل مالکیت اتباع یا نهاد های شورای همکاری خلیج فارس مجاز می باشد.
  5. شرکت های صنعتگری یا حرفه ای مثل معماری یا پزشکی که در آن ها مالکیت خارجی ها مجاز است. ولی حتی در این صورت نیز یکی از اتباع محلی باید مسئول خدمات باشد.
  6. در شرایطی که یک نهاد خارجی دفتر نمایندگی یا شعبه ای در کشور امارات ثبت کند.

راه اندازی شرکت در دبی

انواع شرکت های قابل ثبت در دبی

1.شرکت ساحلی – در بازار امارات فعالیت می کند
2.شرکت خارج از کشور – شرکتی که در امارات متحده عربی ثبت شده باشد اما خارج از این کشور فعالیت می کند
3.شرکت منطقه آزاد – شرکتی که در مناطق آزاد امارات مثل دبی فعالیت می کند
4.شعب و شرکت های تابعه – در امارات متحده عربی کار می کنند ولی برای شرکت های خارجی در دسترس هستند
5.معامله گر تنها – فعالیت های این شرکت توسط یک شخص حقیقی انجام می شود
از نظر قانونی شرکت های دبی به دسته های زیر تقسیم می شوند :
1.شرکت تک نفره : این نوع از شرکت بر عهده ی یک شخص حقوقی می باشد، یک مالک کنترل کامل شرکت را در اختیار دارد و چه سود چه ضرر به خود فرد برمی گردد. مالک در قبال شرکت حتی تا حساب های شخصی خودش هم متعهد است.
2.شرکت سهامی عام : مسئولیت هر یک از سهامداران به تعداد سهام شرکت بستگی دارد.
3.شرکت سهامی خاص : حداقل سرمایه برای تاسیس این شرکت در دبی 2 میلیون درهم است.
4.شرکت تضامنی : شرکتی که برای امور تجاری بین دو تا چند نفر با مسئولیت تضامنی به این معنی که اگر شرکت سود یا ضرر بدهد بین کل شرکا تقسیم خواهد شد.
5.شرکت با مسئولیت محدود : از محبوب ترین شرکت های قابل ثبت به نام LLC شناخته می شود. در این شرکت تمام بخش مالی شرکت محدود به دارایی خود شرکت می باشد. هر فعالیتی به جز بیمه و بانکداری یا سرمایه گذاری پول در این شرکت قابل انجام است.
6.شرکت مختلط غیر سهامی : این شرکت بین یک یا چند شریک تضامنی به علاوه یک یا چند شریک با مسئولیت محدود بدون انتشار سهام تشکیل می شود
7.شرکت محدود با سهام : در این شرکت ها همانگونه که از نامشان پیداست مسئولیت سهامداران محدود است. و سهام آنها نمیتواند عمومی منتشر شود. مسئولیت هر سهامدار نیز به اندازه ی مبلغ سرمایه گذاری شده از طرف اوست.
8.سرمایه گذاری مشترک : این شرکت توافقی قراردادی بین یک سمت بین المللی و سمت دیگر منطقه ای است که مجوزی برای انجام فعالیت های تجاری خواهد داشت.

انواع شرکت های قابل ثبت در دبی

انواع شرکت های قابل ثبت در امارات

شرکت های LLPs,LLCs,LTDs ادغام شده اند و هر کدام دارای مسئولیتی جدا از سایر شرکت ها هستند. این شرکت ها از نظر ظاهر و فرم و مهر و امضا به هم شبیهند اما هر کدام از آنها در محدوده فعالیت خود نسبت به سایر شرکت ها مجزا هستند.
اگر مشاغل و شرکت مورد نظرتان در این لیست موجود نیست میتوانند درخواست خودشان را به asemanepoorsetareh@yahoo.com ارسال کنند. افراد در درخواستشان باید ذکر کنند که دامنه ی فعالیتشان چه چیزی خواهد بود و مشخصا تعیین کنند که چه نوع تجارتی را میخواهند انجام دهند.
یکی دیگر از انواع شرکت ها، شرکت های دریایی است. ممکن است افراد زیادی خواهان این باشند که در شرکت فراساحلی فعالیت خودشان را شروع کنند به خصوص هنگامی که بدانند این کار شامل هیچ گونه مالیاتی نخواهد شد.
با دسته بندی دیگری میتوان گفت که شرکت ها به سه دسته ی زیر نیز تقسیم میشوند :
شرکت های صنعتی : شرکت های فعال در حوزه منابع و مواد طبیعی
شرکت های تجاری : شرکت های فعال در حوزه ی خرید و فروش کالا ها
شرکت های حرفه ای : شرکت های فعال در حوزه ی مسائل فکری و ذهنی مثل صنعتگران

انواع شرکت های قابل ثبت در امارات

انواع مجوز ثبت شرکت در دبی

اگر به دنبال ثبت شرکت در کشور امارات و دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی هستید باید بدانید مثل هر کشور دیگری اولین و مهم ترین قدم در راه ثبت شرکت دریافت مجوز برای شرکت و فعالیت آن است. شرایط گرفتن مجوز تجاری یا غیر تجاری از سازمان ها و وزارتخانه های دولتی به نوع تجارت بستگی دارد. یعنی برخی از تجارت ها مثل خدمات بهداشتی، چاپ و نشر، خدمات مالی و تجارت مواد غذایی علاوه بر مجوز نیاز به شفاف سازی های دیگری نیز دارد.مجوز ها بسته به ماهیت فعالیتشان به سه دسته تجاری, صنعتی و حرفه ای تقسیم شده اند. نوع مجوز شرکت شما در دبی مشخص خواهد کرد که آیا به شریک محلی نیاز دارید ( مجوز تجاری و صنعتی ) یا نماینده خدمات محلی ( مجوز حرفه ای )، وقتی شخصی یا گروهی قصد ارائه خدمات تخصصی دارد به مجوز حرفه ای نیاز دارد که در این صورت کسب و کار 100 درصد متعلق به مهاجران است. نماینده خدمات محلی سهمی در مشاغل ندارد و در عوض هزینه سالانه ای برای خدمات آنها پرداخت می شود.صدور مجوز به طور میانگین یک تا 5 هفته زمان لازم دارد.

1.مجوز تجاری :
این مجوز برای شرکت های درگیر در هر نوع فعالیت تجاری مثل بازرگانی یا خرید و فروش صادر می شود. هم معامله گر عمومی و هم تخصصی برای فعالیتشان نیاز به این مجوز دارند. بر اساس این مجوز 51 درصد سهام متعلق به یک تبعه کشور امارات و 49 درصد آن برای مالک مهاجر است.
2.مجوز صنعتی :
این مجوز برای شرکت های فعال در فعالیت های صنعتی یا تولیدی و بسته بندی استفاده می شود. یعنی فعالیت هایی که مواد طبیعی را به محصولات نهایی تبدیل می کند. در این مجوز نیز 51 درصد سهام متعلق به یک تبعه ی کشور امارات و 49 درصد آن برای یک مالک خارجی است.
3. مجوز حرفه ای :
برای صنعتگران، متخصصان، هنرمندان یا شرکت های خدماتی و مشاوره ای صادر می شود. در این مجوز 100 درصد سهام متعلق به مالک مهاجر می باشد و یک تبعه ی امارات باید به عنوان نماینده خدمات محلی معرفی شود.
4.مجوز گردشگری :
دبی سه نوع مجوز اصلی برای گردشگری صادر می کند :
مجوز آژانس مسافرتی به عنوان اپراتور گردشگری ورودی،مجوز آژانس گردشگری به عنوان اپراتور برون مرزی یا مجوز آژانس مسافرتی به عنوان نماینده ی مسافرتی.
صدور مجوز برای شرکت های تولیدی بر عهده ی وزارت امور مالی و صنعتی امارات، برای شرکت های فعال در حوزه ی بیمه و ضمانت بر عهده ی وزارت اقتصاد و بازرگانی، برای شرکت های دارویی و پزشکی برعهده ی وزارت بهداشت و برای شرکت های فعال در زمینه ی نفت و گاز و پتروشیمی بر عهده ی شرکت نفت می باشد.
پس از دریافت هر یک از مجوز ها از وزارتخانه های مربوطه، وزارت بازرگانی و صنایع امارات باید آن را تایید کند.
هزینه صدور مجوز شرکت با توجه به فعالیتی که شرکت دارد فرق خواهد داشت :

نوع مجوز هزینه
مجوز حرفه ای AED 23000
مجوز تجاری تخصصی Aed 25500
مجوز تجاری معمولی Aed 27500

برای ارتقای هر یک از بسته های بالا باید 4000AED به مبلغ خود اضافه کنید تا بسته ی شما ارتقا پیدا کند.

انواع مجوز ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت و سرمایه گذاری در مناطق مختلف دبی

به طور کلی اقتصاد دبی به دو بخش اصلی ساحلی و غیرساحلی تقسیم شده است. بخش غیر ساحلی به دو منطقه اصلی و آزاد تقسیم می شود که مناطق آزاد برای سرمایه گذاران خارجی در نظر گرفته شده است و مزایایی برای آنها دربر دارد. در قسمت های ساحلی محدودیت های مالکیت خارجی وجود دارد تا از منافع تجاری محلی مراقبت شود.

ثبت شرکت و سرمایه گذاری در مناطق مختلف دبی

ثبت شرکت در منطقه آزاد دبی

بخش منطقه آزاد کشور امارات متحده عربی به خصوص دبی تبدیل به بهشت سرمایه گذاران خارجی شده است. امارات با بیش از 40 منطقه آزاد شرایط عالی ای برای راه اندازی صنایع مختلفی چون اتومبیل سازی می باشد. هر منطقه آزاد در امارات برای نوع خاصی از فعالیت طراحی شده است. یکی از محبوب ترین مناطق آزاد امارات راس الخیمه است که در آن سرمایه گذاران می توانند در شرایط صفر درصد مالیات و بازپرداخت رایگان سود با خیالی آسوده در آن به ثبت شرکت بپردازند.
در دبی بیشتر از 20 منطقه آزاد موجود است که شامل دبی مدیا سیتی، شهر دریایی دبی، منطقه ی برون سپاری دبی و .. است.

ثبت شرکت در منطقه آزاد دبی

ثبت شرکت در مناطق ساحلی دبی

این مناطق برای سرمایه گذاری محدودیت هایی دارد و فقط در شرایطی امکان مالکیت صد در صدی در آن داشته باشند که تجارتی خارج از امارات نیز داشته باشند. اما با توجه به داشتن حق مالکیت معنوی جداگانه مثل حق تجاری، حق چاپ و علاوه بر این باز کردن حساب های چند ارزه در عین حفظ حریم شخصی باعث محبوبیت آن شده است.

ثبت شرکت در مناطق ساحلی دبی

مناطق اصلی دبی

مناطق اصلی دبی مستقیما زیر نظر دولت است به همین دلیل از مناطق اصلی تجاری دبی محسوب می شود. در این مناطق مالکیت سهامداران خارجی فقط تا 49 درصد مجاز است. از نظر اقتصادی نیز این مناطق توسعه یافته محسوب می شود.

ثبت شرکت دریایی در دبی

مزیت های افتتاح شرکت دریایی در دبی

  • مالکیت کامل و 100 درصدی خارجی
  • ناشناس بودن و حفظ حریم خصوصی توسط قانون شرکت ها در امارات
  • عدم وجود تعهد برای واریز سرمایه سهم در یک بانک محلی
  • عدم وجود حداقل سرمایه درخواستی
  • عدم وجود مالیات بر ارزش شخصی، شرکت ها، سرمایه یا مالیات بر ارزش افزوده

یک شرکت ساحلی در دبی میتواند از یک الی 50 سهامدار تشکیل شود، به دو مدیر و یک منشی نیاز دارد که نامشان در دفترچه ثبت دبی نگهداری می شود.
شرکت های خارج از کشور تاسیس می شوند که به مشتریان خارج از امارات متحده عربی خدمات بدهند اما از شرکت دریایی برای افزایش تعداد مشتریان استفاده می شود. این نکته را مد نظر داشته باشید که شرکت دریایی بر عکس شرکت خارج از کشور به پروانه ی کسب و کار نیاز دارد.

معمول ترین شرکت های دریایی

  1. شرکت دریایی با مسئولیت محدود، عمومی یا خصوصی که باید حداقل یک شریک از تبعه ی امارات داشته باشد که حداقل 51 درصد از سرمایه پرداخت شده متعلق به او باشد.
  2. شرکت سهامدار خصوصی، تاسیس شده توسط سرمایه گذاران خارجی با همکاری یک کارآفرین یا شرکتی محلی
  3. شرکت سهامی عام
  4. مالکیت شخصی، مورد استفاده برای حسابداران و وکلا و …
    کرآفرینانی که تصمیم گرفتند تا شرکت دریایی ای را افتتاح کنند، امکان خرید املاک و مستغلات و استفاده از نیروی کار ماهر را دارند.

مزیت های افتتاح شرکت دریایی در دبی

مراحل ثبت شرکت در دبی

طبق آنچه تا کنون گفته شد برای راه اندازی شرکت در دبی و دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی، شما به یک شریک محلی نیاز دارید که 51 درصد از سهام شرکت به نامش باشد.
این مرحله نیاز به بررسی دقیق و تحقیقات فراوان دارد در این مرحله باید تصمیم بگیرید

  • میخواهید شریکتان در روند اداری ثبت شرکت به شما کمک کند
  • فقط میخواهید نامش به عنوان حامی در مجوز قید شود و انتظار دیگری از او ندارید
  • چه میزان هزینه را در سال می توانید بپردازید

پس از انتخاب شریک برای سهام شرکت مراحل زیر باید انجام شوند :

  • در اولین مرحله مدارک مورد نیاز که به شرح زیر است را آماده کنید :
  1. کپی مدارک شناسایی خود و شرکا مثل پاسپورت و شناسنامه
  2. مشخصات کامل خود و شرکا مثل ملیت، مکان سکونت، نام و نام خانوادگی
  3. ترجمه ی یکی از قبوض آب و برق و تلفن محل اقامت
  4. لیستی از نفرات شرکت و لیست پرداخت بیمه ی آنها در ماه های گذشته
  5. اظهارنامه مالیاتی
  6. اظهارنامه و اساس نامه برای شرکت
  7. مکانی که به عنوان محل فعالیت شرکت مد نظر قرار گرفته شده مشخص شود و با اجاره نامه یا سند ملکی معرفی شود
  8. نام و موضوع و حوزه ی فعالیت شرکت مشخص شود
  9. فیش هزینه های پرداختی ارائه شود
  10. اگر فرآیند ثبت شرکت توسط وکیل انجام شده است وکالتنامه هم باید ضمیمه شود

بعد از تهیه و ارائه ی مدارک راه های زیر را باید انجام دهید :

  1. فرم شغلی متناسب با نیاز های خود را انتخاب کنید
  2. نام تجاری ای که برای شرکت مد نظر قرار دادید را رزرو کنید
  3. از تفاهم نامه و اساسنامه ی شرکت پیش نویسی تهیه کنید
  4. اسناد را برای تایید به وزارت توسعه اقتصادی دبی ارسال کنید
  5. مطابق با آخرین تغییرات مصوب، شرکت را برای اشتغال ثبت کنید و شماره مالیات بر ارزش افزوده را دریافت کنید
  6. مجوز متناسب با فعالیت شرکت را دریافت کنید

مراحل ثبت شرکت در دبی

ثبت دفتر نمایندگی یا شعبه در دبی

ثبت نمایندگی شرکت یا شعبه در دبی برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی، مانند دیگر شرکت ها با همان قوانین و مراحل می باشد با این تفاوت که مالکیت خارجی این شعبه ها و نمایندگی ها در دبی در اختیار شما خواهد بود ولی برای کسب امتیاز ثبت نمایندگی یا شعبه در دبی نیاز به تایید یکی از نمایندگی های محلی دارید که باید یا در مالکیت یک فرد اماراتی باشد یا شرکت کاملا اماراتی باشد.

ساختار حقوقی تجارت

از دیگر نکته های مهم ثبت شرکت در امارات انتخاب ساختار تجارت است.
قانون فدرال هفت ساختار حقوقی برای سازمان های تجاری تعیین میکند که در زیر نام میبریم :

  1. مشارکت عمومی
  2. مشارکت در حمایت
  3. سهامی عام
  4. سهامی خاص
  5. سرمایه گذاری مشترک
  6. به اشتراک گذاری مشارکت
  7. شرکت سهامی

گزینه های 6 و 7 در نهاد های کوچک و متوسط کاربرد دارد.

ساختار حقوقی تجارت در دبی

اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی

برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی باید برای ویزای تجاری اقدام کنید. برای این کار هم میتوانید شرکتی راه اندازی کنید و هم میتوانید سهام شرکتی دیگر را به ارزش حداقل 50000 AEDخریداری کنید
پس از ثبت شرکت یا خرید سهام شرکتی دیگر ویزای تجاری با مدت زمان محدود ( سه سال ) و امکان تمدید نامحدود برای شما صادر می شود. تا زمانی که سرمایه ی این شرکت را در اختیار دارید و حداقل 180 روز یک بار به دبی سفر کنید این ویزا نیز برای شما تمدید خواهد شد، در کشور امارات و شهر دبی امکان دریافت ویزای دائم تحت این شرایط وجود ندارد و شما تبعه ی آن کشور نخواهید شد اما پس از اخذ ویزا میتوانید خویشاوندان خود را با اثبات روابط خانوادگی و حداقل مبلغ 4000 AED در هر ماه و داشتن منزلی در امارات که محل سکونت آنها باشد با استفاده از ویزای همراه زیر پوشش ویزای خود درآورید.

اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای اقامت در دبی

  1. گواهی عدم اعتراض از منطقه آزاد
  2. کارت استقرار
  3. نسخه ای از کارت گیت الکترونیکی امارات یا تمبر
  4. اسناد ادغام شرکت و پروانه کسب و کار
  5. نسخه ی اصلی فرم بازرسی صادر شده توسط وزارت کشاورزی امارات
  6. مجوز تجارت شرکت تاسیس شده
  7. کارت تاسیس شرکت
  8. تفاهم نامه انجمن شرکت
  9. کارت تایید ثبت شرکت در اداره مهاجرت
  10. برچسب empost

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای اقامت در دبی

کارت شناسایی طلایی اقامت دائم دبی

همانطور که گفتیم تحت شرایط ذکر شده امکان دریافت اقامت دائم وجود ندارد اما طبق قوانین جدید به کسانی که در مجموع 100 میلیارد درهم که معادل 27 میلیارد دلار آمریکاست در امارات متحده عربی سرمایه گذاری کنند یک کارت شناسایی طلایی اقامت دائم داده می شود.
آنطور که مشخص است این کارت در شرایطی برای افرادی استثنایی صادر می شود که سرمایه قابل توجهی به کشور وارد کرده و تغییرات مثبت محسوسی در این کشور پدید بیاورند.

کارت شناسایی طلایی اقامت دائم دبی

هزینه ی ثبت شرکت در دبی

برای اینکه سرمایه گذاران، واجد شرایط ثبت شرکت شوند باید 10000 AED ( به طور میانگین 2700 دلار آمریکا ) را به دولت امارات متحده عربی اهدا کنند و علاوه بر این بودجه نسبتا زیادی را برای سرمایه گذاری در شرکتی که در منطقه آزاد باشد و بتواند ویزایش را حمایت کند اختصاص دهد.
هزینه ی نهایی برای ثبت شرکت و دریافت سه ساله اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی به شرایط مختلفی بستگی دارد ولی به طور میانگین هزینه ی ثبت شرکت با توسعه ی اقتصادی دبی فارغ از هزینه ی جواز 300 یورو می باشد، هزینه ی دفتر حداقل 200 یورو در ماه خواهد بود و هزینه ی خدمات حسابداری حداقل 130 یورو می باشد.

با این حال بد نیست بدانید هزینه های مربوط به اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی وابسته به نرخ ارز است و نوسانات نرخ ارز هزینه های ثبت شرکت در دبی را تغییر میدهد و تمامی هزینه ها ثابت نخواهد بود. بنابراین نوسان قیمت ارز ها و مراحلی که باید طی کنید تا شرکت ثبت شده و ویزا صادر شود به گونه ای غیر قابل پیش بینی است که نمی توان تخمینی برای هزینه ها ارائه داد.

هزینه ی ثبت شرکت در دبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات

  • انتشار در: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ,
  • نویسنده: مریم خندق آبادی
  • زمان مطالعه: 13 دقیقه
  • لینک کوتاه مطلب : https://www.apstour.com/?p=112116

شبکه های اجتماعی ما

تماس با آژانس

02122887100

پشتیبانی 24 ساعته